Turklāt jaunā paaudze vairākumā gadījumā priekšroku dod datoriem un videospēlēm, nevis kino apmeklējumam. Microsoft pārstāvji uzskata, ka jau tuvākajos gados to cilvēku skaits, kuri kaut reizēm uzspēlēs kādu videospēli, sasniegs miljardu. Nav mazsvarīgi arī tas, ka videospēle nodrošina izklaidi vismaz vairākām dienām un laika pavadīšana izmaksā jūtami lētāk nekā kino apmeklējums.
Pretējā nometne savukārt atgādina, ka arī televīzijas parādīšanās laikā tika solīts kino popularitātes noriets, taču iznākums ir abpusēji izdevīga sadarbība. Līdzīga nākotne tiek solīta arī videospēļu un kino industrijai, tās var gan atrast kopīgas intereses (cīņa pret pirātismu), gan savstarpēji papildināt viena otru. Tā kinostudijas mēdz pasūtīt videospēles pēc populāru filmu motīviem, pazīstamākās ir Electronic Arts veidotās, komerciāli ļoti veiksmīgās spēles par mazo burvi Hariju Poteru (spēļu komerciālo veiksmi gan noteica ne tik daudz kvalitāte, cik vispārējā poteromānija).
Aizvien biežāk tik uzņemtas filmas, kuru pamatā ir populāru videospēļu sižeti, zvaigznes no debesīm tās gan negrābj. Slavenākā no šādām filmām ir 2006. gadā tapušais Klusais kalns (Silent Hill). Filmu samērā pozitīvi novērtēja kritiķi, un tā ienesa (ieskaitot DVD) 115,8 miljonus dolāru (62,5 miljoni latu), filmas budžets bija 50 miljonu dolāru (27 miljoni latu). Savukārt par izgāšanos kļuva filma BloodRayne, kas pasaules kinoteātros nopelnīja tikai 3,6 miljonus dolāru (nepilni divi miljoni latu), filmas budžets bija 25 miljoni dolāru (13,5 miljoni latu).