Bridžitas Džounsas mazulis***
Režisore Šārona Magira. Lomās Renē Zelvēgere, Kolins Fērts, Patriks Dempsijs u. c.
Mūsu acu priekšā ir sievietes – kādu laiku kino pauzi izturējušās aktrises Renē Zelvēgeres – varoņdarbs. Turu īkšķi, lai šis projekts, kas pamatā ir mērķēts aktrises vienaudzēm, izrādītos komerciāli veiksmīgs. Ne katru dienu kino biznesmeņi nolemj reanimēt filmu sēriju, kuras galvenās varones vecums neatbilst Holivudas eidžisma standartiem (ak šausmas, pāri četrdesmit...). Bridžitai Džounsai šoreiz jātiek galā ar veco mīlu un jauno aizraušanos – simpātiska, aušīga melodrāma, kurā Renē Zelvēgere jūtas apbrīnojami labi.
Snoudens***
Režisors Olivers Stouns. Lomās Džozefs Gordons-Levits, Šeilīna Vudlija, Melisa Leo, Zahārijs Kvinto u. c.
Olivers Stouns ir ASV kino klasiķis, kurš vienmēr ir bijis kaismīgi ieinteresēts politiskajos procesos un atļāvies būt opozīcijā valdošajam viedoklim un vienīgajai patiesībai. Viņa veidotā filma par Edvardu Snoudenu, kurš satricināja pasauli, publiskojot slepenu informāciju, ir šīs sezonas obligātā skatāmviela. Profesionāli veidots, jēgpilns trilleris ar labu Džozefa Gordona-Levita aktierdarbu titullomā. Bez Krievijas nekritiskas glorifikācijas gan varēja iztikt.
Luī Dreksa devītā dzīve**
Režisors Aleksandrs Ažā. Lomās Džeimijs Dornans, Sāra Gedona, Ārons Pols, Eidens Longvorts u. c.
Filma visai bravūrīgi piedāvā mistikas un spriedzes savijumu. Ko jūt komā guļošais puika, kura dzimšanas dienas svinības beidzās ar traģisku kritienu no klints? Kādas attiecības saista viņu un viņa vecākus? Filmā tiek piedāvātas trīs sižeta līnijas, kas risinās pagātnē, tagadnē un zēna zemapziņā. Vietumis filmai trūkst loģiska pamatojuma, vietumis šīs līnijas sapinas un saķeras. Par spīti visam, filmā tomēr ir jūtami centieni izveidot nebanālu, struktūrā komplicētu melodrāmas un trillera sakausējumu.
Jasmīnas stāsts****
Režisors Vudijs Allens. Lomās Keita Blānšeta, Aleks Boldvins, Luiss S. K., Bobijs Kannavale
Vudija Allena 2013. gadā tapusī izcilā filma. Par lomu šajā drāmā Keita Blānšeta saņēmusi Oskaru. Viņas varone ir bagātību zaudējusi mūsdienu Ņujorkas dāma, kurai pēkšņi nākas sastapties ar sūro proletārisko realitāti. Perfekta ASV sociālo slāņu un tipāžu studija ar niansētu humora piedevu. Ja neesat redzējuši šo filmu, vērts aizlāpīt balto plankumu un tad ķerties pie jaunākā, taču krietni maznozīmīgāka Vudija Allena darba Smalkās aprindas (2016).