Atbilstoši apgūstamajai tēmai, kas nosaka gan vārdu krājuma izvēli, gan aktualitāti, skolēni izvēlas, par ko veidos šovu. Mazākās klasēs tās ir populārās pamattēmas - vaļasprieki, sports, mūzika un tā tālāk. Vēlāk, kad zināšanas jau plašākas un valodas prasmes padziļinātākas, tiek izvēlētas specifiskākas, sarežģītākas tēmas. Reizēm tēmu ierosina skolotāja, reizēm bērni to izdomā paši. Raidījuma saturs tiek veidots, skolēniem mājās vai arī uz vietas klasē, kā kuru reizi, sameklējot informāciju, no tās veidojot stāstījuma tekstu, ko var gan uzrakstīt, gan sagatavot «galvā» un vienkārši atstāstīt. Lai materiālus veidotu, skolēni sadalās pa grupām un sadala teksta daļas, kurš ko runās. Gatavojot tekstu, jāņem vērā radioraidījuma ierobežotais laiks un iekļautās mūzikas pauzes. Mūzika tiek izvēlēta kā tematiski, tā ņemot vērā autortiesības - izmantoti tiek materiāli, kas pieejami skolā mācībām, kā arī dziesmas, kuras atļauts brīvi atskaņot publiski.
Skolā ir iekšējais radio, un mācību šovs ir viena no programmas sastāvdaļām. Tiek izmantota īpaša aplikācija (http://citadaskola.lv/radio), kurā šovs tiek ierakstīts un atskaņots visā skolā. Skolēni, kas apgūst konkrēto mācību vielu, raidījumu noklausās un stundā diskutē, kā arī raksta komentārus radio interneta vietnē. Komentēt var, ielogojoties no sava Facebook profila, jo komentēšana ir viena no mācību procesa sastāvdaļām, kā arī socializēšanās veids, kas māca toleranci un korektu attieksmi pret biedru veikumu.
Skolotāja L. Katkeviča atzīst, ka skolēniem ir azarts darboties radiošova veidošanā, jo tas padara mācību procesu atraktīvu. Fakts, ka paveikto dzird visa skola, ir papildu motivācija izpildīt uzdevumu kvalitatīvāk nekā tad, ja klasē jāizveido kārtējais standarta stāstījums. Metode palīdz ne tikai apgūt angļu valodu, tā veicina interesi par dažādām tēmām, radošumu, motivētību, socializēšanos. Interesanti esot tas, ka pat bērni, kuri ikdienā nav komunikabli un kautrējas izteikties, radiošovu gatavojot, spēj labāk formulēt savu domu, pamatot viedokli un strukturēt stāstījumu. Ja aci pret aci ar auditoriju daudzi mulst, tad raidījuma ierakstā vienatnē ar mikrofonu ir vieglāk improvizēt.
Radiošova metodi Liepājas Raiņa 6. vidusskolā izmanto ne tikai angļu valodas stundās, to par efektīvu mācību sastāvdaļu atzinuši gan literatūras un vēstures, gan matemātikas, fizikas un dabaszinību skolotāji, jo atraktīvā veidā sagatavot raidījumu skolēniem ir interesantāk nekā iemācīties kaut ko no galvas. Ierobežotais laiks un noteiktais formāts palīdz arī atlasīt būtiskāko informāciju un pasniegt to saistošā, citiem saprotamā veidā. Lasot komentārus un piedaloties diskusijā, skolēni kopā ar skolotājiem var izvērtēt plusus un mīnusus un meklēt jaunus risinājumus. Iespēja tēmu kombinēt ar mūziku paplašina redzesloku un mācību darbam piešķir atraktivitāti, skolēni novērtē arī faktu, ka var izmantot tehnoloģijas un sociālos tīklus.